Dijital Broşür

Mall Report- Haziran 2019

DİJİTAL TESİS YÖNETİM UYGULAMASI “ONZONE”

BULUT TABANLI DİJİTAL TESİS YÖNETİM UYGULAMASI OLAN ONZONE HAKKINDA BİLGİ VEREN ONZONE İŞ GELİŞTİRME UZMANI BÜŞRA GÜNAY, “TESİSLERDE YAŞAYAN VEYA ÇALIŞANLARIN TALEPLERİNE, YÖNETİM FİRMALARININ İSE MEMNUNİYET ODAKLI HİZMET SAĞLAMALARINA, HIZLI VE ÖLÇEKLENEBİLİR ÇÖZÜM ÜRETMEYİ HEDEFLEDİK.” DEDİ.  

Yeni dijital tesis yönetim uygulaması olan “Onzone” hakkında bilgi alabilir miyiz?

Onzone bulut tabanlı bir dijital tesis yönetimi uygulamasıdır. Yönetim ile etkileşime geçerek ihtiyaçların zahmetsiz bir şekilde akıllı telefon üzerinden gerçekleştirilmesine olanak sağlıyor. Onzone ile tesis içerisindeki ortak alanlara rezervasyon yaptırabilir yine tesis içerisindeki ortak alanlara QR kod ya da bluetooth aracılığıyla kolayca giriş sağlayabilirsiniz. Geçici misafi r ve geçici plaka tanımlama işlemlerini yapabilirsiniz. Teknik destek ihtiyaçlarınıza talep edilen saat ve tarihte yardım almak istediğiniz alanın fotoğrafını göndererek destek talebi oluşturulabilir ve süreci takip edebilirsiniz. Bunların yanı sıra tesisin isteklerine göre ek hizmetler de sunup tüm taleplerin Onzone üzerinden karşılanmasını sağlıyoruz. Projelerin ihtiyaçlarına özel bir uygulama aslında. Taksi çağırma, kuru temizleme, tesis içerisindeki restoranlardan yemek siparişi, daire içi temizlik, vale, havaalanı transferi ve daha fazlası.

Uygulama kimler tarafından nasıl kullanılıyor?

Uygulama birbiriyle entegre 3 farklı platformdan oluşuyor, Push GEP kampanya yönetimi, CMS içerik yönetimi, staff app talep yönetimi ve raporlama. Onzone ile anlaşan tesislerde bağımsız bölüm sakinleri ve yönetim fi rması tarafından kullanılıyor. Her bir bağımsız bölüm için talep edilen sayıda farklı kullanıcı hesabı oluşturabiliyoruz. İOS ve Android işletim sistemine sahip tüm telefonlarda Onzone kolaylıkla kullanılabilir. Yönetim panelini 5 dakikalık bir eğitimle bütün personeller kullanabilir. Bir bağımsız bölüm sakini uygulama üzerinden SPA alanı için rezervasyon ya da teknik servis talebi oluşturduğunda sorumlu görevli staff app sayesinde talebi alıp görevi çözebilecek ilgili proje personeline atar. Talebin durumuyla ilgili anlık olarak bildirim mesajlarıyla bilgilendirme yapılır, talebi karşıladıktan sonra süreç tamamlanır.

Bu uygulama ile kullanıcılar neler yapabilir?

AVM, ofis, fabrika ve konut gibi tesislerde Onzone uygulamamız ile müşteri ilişkileriniz gelişecek ve iyileşecektir. Uygulamayı kullanarak talep yönetimini gerçekleştirebilir ve etkili bir iletişim kurabilirsiniz. İyi tasarlanmış ve kullanıcı dostu olan Onzone oldukça faydalı sonuçlar doğurarak tek ekranda taleplerinizi görebilir ve ihtiyaçlar doğrultusunda yetkilendirme yaparak taleplerin karşılanma süreçlerini mümkün olan en hızlı ve kolay şekilde yönetebilirsiniz.

Onzone ile neyi hedefl ediniz?

Onzone ile tesislerde yaşayan veya çalışanların taleplerine, yönetim firmalarının ise memnuniyet odaklı hizmet sağlamalarına, hızlı ve ölçeklenebilir çözüm üretmeyi hedefl edik.

Uygulama kullanıcılara nasıl bir verimlilik ve avantaj sağlıyor?

Yaşam alanınıza ya da çalışma alanınıza dair tüm talepleri ve hizmetleri pratik ara yüzlerimiz ile kullanım kolaylığı sunarak en kısa ve hızlı yoldan sonuçlandırılmasını sağlıyoruz. Onzone raporlama özelliği ile aylık ya da yıllık raporlar alarak hizmetlerin en çok hangi departmanlardan kim tarafından talep edilip, kim tarafından sonuçlandırıldığının detayları ile birlikte kolaylıkla ulaşılmasına ve iş takibi yapılmasına avantaj sağlıyor. Onzone kullanıcı dostu bir uygulama. Projelerdeki sakinlere ve yönetim firmalarına talep yönetimi konusunda fayda sağlıyoruz.

Logo

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?