Dijital Broşür

Fast Company – Şubat 2022

Fast Company – Şubat 2022Fast Company – Şubat 2022

1. SE Club olarak Tesis yönetiminde ne gibi hizmetler sunuyorsunuz ?

SE Club olarak Tesis yönetiminde uçtan uca çözümler sunuyoruz.

Entegre Tesis Yönetimi hizmetlerini yüksek kalite ve şeffaflık anlayışı ile sunarken, Özel güvenlik ve Teknik Bakım-Onarım hizmetlerini de grup şirketlerimiz aracılığıyla sağlıyoruz.

Aynı zamanda kendi bünyemizde bulunan yazılım ekibimizle geliştirdiğimiz patentleri tamamıyla bize ait olan tesis yazılımlarımızı operasyon ve hizmet süreçlerimize dahil ediyoruz.

Projenin inşaat aşamasından itibaren tesiste yaşam başlamadan gerçekleşebilecek durumlar ve zaman, yapım maliyetlerinin en aza indirilmesi için Yönetim Danışmanlığı hizmeti sunuyoruz.

Gayrimenkul Danışmalığı hizmeti olarak proje geliştirme aşamasından, satış ve kiralamasına kadar tüm süreçlerde profesyonel destek veriyoruz.

2. Müşteri odaklı bir kurum olarak, bu konudaki stratejinizi bizimle paylaşır mısınız?

Tüm hizmet stratejilerimizi müşterilerin taleplerini tam olarak karşılayabilmek üzere planlıyoruz.  

Son yıllarda, dünyadaki ekonomik, sosyal ve kültürel yapıdaki değişimler, müşterilerin istek ve ihtiyaçlarında değişiklikler ve farklılıklar ortaya çıkmasına sebep oldu. Bireyselliğinde ön plana çıkmasıyla birlikte, müşteriler sadece kendilerine özel tasarlanmış hizmetler görmek istiyorlar. Rakiplerin sunduğu hizmetlere göre bölgesel ihtiyaçlardaki farklı talepleri tespit ederek, sunulan hizmetin niteliğini iyileştirmek için her işletmeye özel etkin yönetim modeli oluşturuyoruz. Dijital dönüşüme oldukça önem veriyoruz ve müşterilerimize daha hızlı ve maliyet azaltıcı tesis yazılım çözümleri sunuyoruz. 

Özellikle hizmet sektöründe bu düşüncenin operasyon sürecinde de sağlıklı işleyebilmesi için süreci bir bütün olarak ele almak gerekiyor. Personellerimizin de beklenti ve ihtiyaçlarına cevap vermek, güvenilir ortamda çalışmalarını sağlamak gerekiyor. İnsan Kaynakları politikamızda müşteri memnuniyetinde esas gücümüzü oluşturuyor. 

Yönetimde inisiyatifi elde tutmakla beraber, müşteriye inisiyatifin kendisinde olduğunu da aynı zamanda hissettirerek doğru müşteriye sürdürülebilir çözüm ile doğru hizmeti maliyet avantajıyla sunuyoruz. Böylece uzun vadeli ve sadakat odaklı şeffaf bir ilişki kuruyoruz. İşletmeleri,  yeniliğe ve doğru hizmete yönlendirmek müşteride sadakati ve devamlılığı arttırıyor. 

3. Bu alanda yarattığınız 3 önemli farkı ve sektördeki yerinizi paylaşır mısınız?

Tesislerdeki fonksiyonların doğru işletilmesi adına süreçlerin optimize edilmesi gerekiyor. Bu sebeple tesislere uygun özelleştirdiğimiz ve geliştirdiğimiz kendi yazılımlarımız mevcut. 

Bilgi alışverişinin ve faaliyet takibinin tek bir çatı altında toplanması önemli. SE Club olarak tesisin ihtiyaç duyabileceği her hizmeti bünyemizde barındırıyoruz. İhtiyaç duyulan desteği eksiksiz bir şekilde sağlayarak, yüksek standartta hizmet anlayışımızdan ödün vermiyoruz.

İnsanların hizmet sağlayıcı olarak sizin var olduğunuzu ve ihtiyaçlarına çözüm getirebileceğinizi bilmeleri ve bunun farkında olmaları gerekir. Bu sebeple merkez yönetim kadromuz, A’dan Z’ye tüm süreçlerde proje ekiplerine destek vermektedir. Gerektiğinde projelerdeki Yönetim Kurulları ve Denetim Kurulları ile görüşerek katma değer sağlayacak çözümler geliştiriyoruz.  Böylece sorun ve talepleri samimi bir ilgiyle ifade etmelerine olanak tanımış oluyoruz.

4. Müşteri stratejinizin içine dijitalleşmeyi/teknolojiyi nasıl dahil ediyor, nasıl yararlanıyorsunuz?

Teknolojinin bize sunduğu imkanlarla tüm olanakları kullanmaya özen gösteriyoruz.

Tüm operasyonel süreçlerini kendi geliştirdiğimiz uluslararası buluş patentli Aerogyen Plus G-UV akıllı dezenfeksiyon sistemi, bu sistem ile virüs ve bakterileri etkisiz hale getiriyoruz. Aerogyen Plus’ı yapay zekâ, nesnelerin interneti ve çoklu sensör sisteminden oluşan gelişmiş bir algoritma ile donattık. Maksimum güvenliği böylece sağlamış olduk.

Pandemi öncesinde hayata geçirdiğimiz Onzone mobil uygulamamız ile tesislerin tüm hizmet ve olanaklarını dijitalleştiriyoruz. Onzone üzerinden temassız giriş, aidat ödeme, acil durum yönetimi, talep yönetimi , çevre hizmetlerden indirimli faydalanma gibi geniş kapsamlı hizmetler sunuyoruz. Kullanıcı dostu Onzone ile şeffaf bilgi aktarımı ve anlık paylaşım sağlıyoruz. Her projeye uygun esnek çözümler sunabiliyoruz.

5. Pandemi süreciyle beraber sağlık ve hijyen en önemli önceliğimiz oldu bu sebeple Aerogyen Plus ürününüz ile ilgili detaylı bilgi paylaşabilir misiniz?

Günümüzde ortak kullanım alanlarının dezenfeksiyon işlemlerinin çoğunda kimyasal temizleyiciler kullanılmaktadır. Sağlık, işgücü, maliyet ve zaman gibi faktörler göz önünde bulundurulduğunda, Aergoyen Plus kimyasal sterilizasyona oranla çok daha avantajlı ve inovatif bir çözüm. 

Aerogyen Plus G-UV teknolojisi virüs ve mikropların gen yapısını bozarak , hava ve yüzeylerdeki mikroorganizmaları etkisiz hale getiriyor. G-UV antiseptik lamba dezenfekte edilecek alanların tavanına veya duvarda el ile ulaşılamayan güvenli bir bölgeye monte ediliyor. Dezenfeksiyon işleminin ne zaman aktive olacağı, ne kadar süreceği ve duracağı, tercihe ve mekanın ihtiyaçlarına göre ayarlanabiliyor ve bu ayarlar ile ortam otomatik olarak dezenfekte ediliyor. Tüm ayarlar mobil cihazlar üzerinden de yönetilebiliyor.

Aerogyen Plus aslında bir kontrol sistemi. Yapay Zekâ, Nesnelerin İnterneti ve Çoklu Sensör Sistemi’nden oluşan gelişmiş bir algoritma ile donatıldı. Bu sebeple %100 güvenli çalışma sağlıyor. Ortamdaki canlı hareketlerini sürekli kontrol ederek dezenfeksiyon sırasında ortamda canlı olmadığını teyit ediyor. Doppler etkisini kullanarak insan hareketini duvar, kapı, pencere gibi yerlerin arkasından dahi tespit edip sistemi durduruyor.

Özellikle yoğun olarak kullanılan, toplu halde bulunulan ve sirkülasyonu yüksek mekanlar için ekonomik, sürdürülebilir ve kalıcı hijyen çözümü.

6. 2022 yılında bir numaralı odağınız ne olacak, niye bu konuya odaklanacaksınız?

2022 yılında bir numaralı odağımız, sunduğumuz hizmetleri dijitalleştirmeye devam ederek tesis teknolojilerini geliştirmek olacak. SE Club’ı müşterilerin ihtiyaçlarının tamamına eksiksiz cevap verebilecek bir hizmet markası olarak tanımlıyoruz.

Teknolojik çözümlerin benimsenmesiyle beraber yönetimde inovasyon kapasitesinin arttırılması, değişken olan ihtiyaçların karşılanmasında ve iyi uygulamaların geliştirilmesinde önemli. Müşterilerimize hizmet ve teknolojiyi bir araya getirerek bütünsel çözümler sunmaya devam edeceğiz.

Çalışanların etkileşimlerinin arttırılması, iş süreçlerinin azaltılması ve yönetim şeffaflığının artması dijitalleşme ile mümkün. Sunduğumuz ürünlerimiz ile işletmeler, verimlilik ve tasarruf sağlayacaklar. İşletmelerin öncelikli amacı, verimliliği arttırarak karları maksimize etmek, bu sebeple manuel yapılan ve ciddi oranda işgücü ihtiyacı doğuran işletme fonksiyonlarını dijitalleştirerek projelerin yaşam sürelerini uzatmayı amaçlıyoruz. 

Bu yaratıcılığımızı, üretkenliğimizi, müşteri odaklılığımızı ve organizasyonel çevikliğimizi kaybetmeden teknolojik tesis yönetimi alanlarından yurtdışına ihraç etmek hedefimiz.

7. Peki hali hazırda yurtdışında entegre tesis yönetim hizmet veriyor musunuz?

SE Club olarak büyük çaplı projelerde yurtdışı tecrübelerimiz var. Özbekistan/ Taşkent’te  80 hektarlık alana inşa edilen Tashkent City’ye Tesis yönetim danışmanlığı hizmeti verdik. 

2022 ocak ayı itibariyle Makedonya’nın başkenti Üsküp’te Cevahir Sky City’nin Tesis yönetimini üstlendik. Sky City 200 milyon usd yatırımla hayata geçirilmiş 281.000 m2 kapalı alana sahip 142 metre yüksekliğinde, 40 katlı 4 bloktan oluşuyor. AVM ve karma kullanım alanlarına sahip bir yaşam projesi.  

Hizmet kalitemizi her geçen gün, ihtiyaç ve beklentilere uygun olarak yurt içi ve yurt dışındaki projelerimizde sürdürmeye kararlıyız.

Sayfayı Paylaş
Logo

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?