HİZMETLERİMİZ

TESİS YÖNETİMİ

Se Club olarak verdiğimiz temel hizmetlerin kapsamı;

Genel Yönetim, Teknik İşletim ve Bakım/Onarım, Güvenlik, Temizlik, Bahçe ve Peyzaj Hizmetleri,Sosyal Alan ile personelin sevk ve idaresi, yönetim ve işletim esaslarının yürütülmesi

SE CLUB merkez operasyon kadrosu yönetim ve denetiminde sağlanır.

YÖNETİM HİZMETLERİ

  • PROJE’nin yönetim işlerinin Yönetim Planına, var ise Yönetim Talimatları/Yönetmeliğine ve Kat Mülkiyeti Yasası’na uygun olarak yürütülmesi,
  • Genel yıllık faaliyet raporunun hazırlanması,
  • Yönetim Kurulu toplantılarına konu ve gündeme göre hazırlıklı olarak katılımın
    sağlanması,
  • Yönetim Kurulu kararlarının, duyuruların kaleme alınması,
  • Aylık faaliyet raporunun hazırlanması ve Yönetim Kurulu’na sunulması,
  • Resmi kurumlarla ilişkilerin geliştirilmesi

SİTE MALİ YÖNETİMİ VE MUHASEBE HİZMETLERİ

  • İşletme bütçesinin, İşletme projesinin hazırlanması,
  • PROJE’de gerçekleşen giderlere ilişkin daire sakinleri tarafından ödenmesi gereken ortak giderlere katılım paylarının tespit edilmesi ve bu çerçevede gerekli belgelerin düzenlenmesi,
  • Aidat avanslarının toplanması, ilgili kayıtların yapılması ve toplanan avanslardan bütçedeyer alan işlerin giderlerinin karşılanması,
  • PROJE’nin yönetilmesi ve işletilmesi nedeniyle ortaya çıkan enerji ve su, vb. konular ile ilgili masrafların ilgili kuruluşlara ödenmesi, sarfiyatlarının takibi, faturaların alınması ve muhafazası,
  • PROJE sakinlerinin borç-alacak, bütçe gerçekleşen durumlarını internet üzerinden izleyebilecekleri bir sistem kurulması (SSM),
  • Elektrik, su, sıcak su ve ısıtma soğutmaya ilişkin daire giderlerinin süzme sayaçlar okunarak ya da sayaç otomasyonları yardımıyla dairelere paylaştırılması ve giderlerin tahsilinin takibi
  • Banka ilişkilerinin yönetimi ve işlemlerin yürütülmesi
  • Aidat takibi ve tahsili

TEKNİK İŞLETİM VE PERİYODİK BAKIMLAR

  • Tüm elektrik, elektronik ve mekanik sistem ve ekipmanların en düşük enerji tüketimi ve arıza, en yüksek konfor ve güvenlik ilkesi ile işletilmesi,
  • Teknik İşletim, Bakım, Acil Durum prosedürlerinin kalite standartlarına uygun olarak hazırlanması,
  • Günlük ve haftalık kontrol noktalarının belirlenmesi,
  • Ortak alanların inşai bakım, tamir ve küçük tadilat işlerinin gerçekleştirilmesi,
    • Küçük boya hasarlarının giderilmesi
    •  Tıkanan vitrifiyelerin açılması, sızıntılarının giderilmesi,
    •  Kanalizasyon ve diğer gider tıkanıklıklarının açılması
    •  Kapı ve pencerelerin bakımlarının yapılması
  • Yıllık Periyodik Bakım Tablosu’nun hazırlanması,